UUS KURSUS – VÕIT SELJAVALU ÜLE!

Pilatese meister Britt Normet viib läbi praktilise veebikursuse VÕIT SELJAVALU ÜLE! Ligi 20-aastane pühendumine inimeste aitamisele annab Britt Normetile unikaalse eelise viia läbi edukaid veebikursuseid, sest just vilumus võimaldab märgata igaühe keha eripära läbi kaamerasilma.

Kursus VÕIT SELJAVALU ÜLE! toimub 20. maist kuni 8. juunini. VEEL JÕUAD ÜHINEDA!

Treeningkursuse teeb unikaalseks Britt Normeti tagasiside teie kodusele treeningule!

Britt Normet on õppinud tehnikat otse algallika juures – tema õpetajaks oli Joseph Pilatese poolt oma süsteemi kandjaks määratud Romana Kryzanowska. Läbi oma karjääri on Britt täiendanud end pidevalt maailma tippspetsialistide käe all ning taganud endale koha tunnustatud meistrite seas.


Kursuse käigus

* vähenevad oluliselt valud, jäikus- ja ebamugavustunne seljas,
* lihased saavad tugevamaks ja paindlikumaks,
* joondad selgroo „õigesti“,
* treenid kogu keha (erinevalt tavapärastest treeningharjutustest, mis treenivad ja koormavad keha tsoonide kaupa),
* aitad kõikidel siseorganitel paremini funktsioneerida,
* tõstad üldist serotoniini ehk õnnehormooni taset kehas.

Ja mis peamine – õpid oma keha hoidma ja ise hooldama!

Treeningkursuse käigus saad selged ja hästi järgitavad juhised ning harjutuste süsteemid, mida kodus igapäevaselt teha. 

Õigesti juhendatud ja sooritatud pilatese harjutused sobivad suurepäraselt valest kehahoiakust, istuvast eluviisist või vanadest vigastustest tekkinud valude leevendamiseks. Tõsisemate vaevuste või värskete traumade puhul soovitame teil enne alustamist nõu pidada arstiga.

Lisaks harjutustele ja treeningakavale annab Britt Normet soovitusi, kuidas oma selga ja kogu keha tervena hoida.

Klientide tagasiside

Saatejuht Anu Välba sõnul kadus tal Britt Normeti treeningus seljavalu esimeste nädalatega. „Britt on fenomenaalne. Tema trennis lausa tunnen, kuidas valu venib minust välja.“

Kahe lapse ema, reklaamibüroo Tank juhi Marge Kari sõnul kadus selja valulikkus juba peale kümnendat treeningut. „Nüüd saan ka peale pikka istumist julgelt kummardada ja paelu siduda.“

Kursuse ülesehitus

* Neli vebinari, mida saab vaadata ning kaasa teha kas otse või siis muul sobival ajal
* Kodused harjutused (NB! tõhususe tagab igapäevane tegemine!)
* Koduste harjutuste filmimine ja saatmine
* Britt Normeti täpne tagasiside kodustele videotele


Ajakava

* 20. mai kl 17 VEBINAR NR 1 – kehast arusaamise loogika, lähteasend, esimesed harjutused (NB! JÄRELVAADATAV UUTELE LIITUJATELE!)
* 21.-24. mai HARJUTUSTE igapäevane sooritamine kodudes
* 25. mai kl 17 VEBINAR NR 2 – esimese nädala kava
* 25.-31. mai HARJUTUSTE igapäevane sooritamine kodudes
* 31. mai jooksul ootab Britt ülevaatamiseks koduseid treeningvideoid
* 1. juuni kl 17 VEBINAR NR 3 – tagasiside videotele, teise nädala kava
* 2. juuni-7. juuni HARJUTUSTE igapäevane sooritamine kodudes
* 7. juuni jooksul ootab Britt ülevaatamiseks koduseid treeningvideoid
* 8. juuni kl 17 VEBINAR NR 4 – tagasiside videotele, harjutused kogu suveks!

Ühe vebinari pikkus on 50-70 min. Kõik vebinarid on järelvaadatavad kuni 8. juunini.

Seejärel on suve lõpuni tagatud ligipääs 8. juuni vebinarile, milles sisaldub harjutuste süsteem kogu suveks!

Kehaline muutus on tuntav juba esimese nädala jooksul!

Kogu kursuse hind 90 €

Kohtade arv piiratud! Registreeru kohe!

Registreerumiseks saada palun e-kiri: info@truepilates.ee

Treeningul osalemiseks ei ole tarvis abivahendeid, piisab pehmemast matist või vaibast. Seljas peaksid olema mugavad ja venivad treeningriided.

Pilatese tehnika rajaja Joseph Pilates on öelnud:

„Kui 30aastaselt on sinu selg kange ja valulik, oled sa vana! Kui sinu selg on aga liikuv, elastne ja painduv 60aastaselt, oled sa noor!“

Sinu selja tervis on sinu vitaalsuse alus!