Matitunnid

Grupitund (mattidel) – selja ja kaela eri!

Geniaalne harjutuste järgnevus arendab keha liikuvust, painduvust ja tugevust. Treening sobib taastuseks, tugevdamiseks ja ka sportliku vormi aktiivseks arendamiseks. Aitame vabastada selja ja kaela pingest ning treenime lihased tugevamaks, mistõttu valud vähenevad või kaovad üldse. Matitehnika eesmärk on treenida keha oma keharaskusega, kasutades pilatese vahendeid (rõngas, pulk, väikesed tünnid jms)

Ühes grupis on kuni 8 inimest. Treeneri personaalne tähelepanu garanteeritud!

Veebitreeningud

Lõpuks ometi! True Pilates Estonia treeningkursused on kättesaadavad üle Eesti!

Meie treenerid on Joseph Pilatese poolt oma süsteemi kandjaks määratud Romana Kryzanowska õpilased või õpilase õpilased. See tähendab, et treenerid on saanud aastate-pikkuse väljaõppe ning valdavad harjutusi ja harjutuste järgnevusi sügavuti.

Kursuse käigus:

* vähenevad oluliselt valud, jäikus- ja ebamugavustunne seljas,

* lihased saavad tugevamaks ja paindlikumaks,

* joondad selgroo „õigesti“,

* treenid kogu keha (erinevalt tavapärastest treeningharjutustest, mis treenivad ja koormavad keha tsoonide kaupa),

* aitad kõikidel siseorganitel paremini funktsioneerida,

* tõstad üldist serotoniini ehk õnnehormooni taset kehas.

Ja mis peamine – õpid oma keha hoidma ja ise hooldama!

Õigesti juhendatud ja sooritatud pilatese harjutused sobivad suurepäraselt valest kehahoiakust, istuvast eluviisist või vanadest vigastustest tekkinud valude leevendamiseks. Tõsisemate vaevuste või värskete traumade puhul soovitame teil enne alustamist nõu pidada arstiga.

Lastetrennid

Mille poolest erineb laste treening täiskasvanute treeningust? Keha on alles arengus ja ebaporoportsionaalne, pea on raskem, kael ei toeta pead nii jõuliselt, liigesed on pehmed jne.

Seepärast nõuavad laste treeningud erilist lähenemist. Eriti veel täna, mil nutiseadmed ja sundasendid külvavad segadust lapse kehasse ja psüühikasse.

Pilatese tehnika pakub suurepärast võimalust lapse keskendumisvõime arendamiseks mänguliste keha treenivate harjutuste abil. Treeningmeetodi rajaja Joseph Pilates uskus, et lapsed peaksid tegelema pilatesega, sest see tagab nende õige kehalise arengu, tugevdab tervist ja paneb nii aluse õnnelikule elule. Pilatese meetod põhineb loomupärasel mängulisusel, spontaansusel ja loovusel.

Pilatese harjutuste õppimine lõbusa mängu kaudu kasvatab lapse jõudu, püsivust, vastupidavust, koordinatsiooni, painduvust ja kehatunnetust. 8-11aastastele lastele õpetatakse pilatest eelkõige kujutlusvõimel põhinevate harjutuste kaudu, mis arendavad ühtlasi  keskendumisvõimet, teravdavad tähelepanu, kuulmist ja mälu.

Töö lastega on personaalne, kuna grupis on maksimaalselt 8 last. Treeningu tulemusel tekib lastele sirgem rüht, tugevam lihastik ning tasakaalustatum jõud.