Meist

TUGEVUS, PAINDUVUS, EATU ENERGIA

Pilates treeningud Tallinnas

True Pilates Estonia Britt Normeti stuudio kannab edasi algupärast ja ‘puhast’ pilatese-traditsiooni – see tähendab, et harjutusi õpetatakse täpselt samal moel, nagu seda oleks teinud tehnika looja Joseph Pilates. Meie märksõnad on Tugevus, Painduvus ja eatu Energia. Kasutame treeningutel originaalvahendeid, mis on valmistatud Joseph Pilatese poolt tehtud jooniste järgi Gratzi tehases käsitööna. Stuudio looja ja eestvedaja Britt Normet on läbinud „Romana’s Pilates” keskuses põhjaliku koolituse, mis on eelduseks True Pilatese meistriks saamisel.

Pilatese tehnika on kogu keha hõlmav treening, mis treenib lihaseid, kuid on samas liigesesõbralik. Pilatese treeningute käigus õpetatakse teile kindlaid harjutusteseeriad, mis viiakse läbi kas matil pilatese rõngaga või spetsiaalsete treening-vahendite abil nagu reformer, cadillac, elektritool, tünn, jala korrektor, liivakott, pall, wundachair jt.

Sõltuvalt teie vajadustest võivad treeningud olla rahulikud või pakkuda suurt väljakutset. Harjutused väldivad liigeste liigset koormamist ning neid saab kohandada igaühe eripäradega. Paari esimese treeningu jooksul keskendutakse kehahoiaku parandamisele ja vajalike asendite selgeks õppimisele.

True Pilates ühendab üle 500 harjutuse, mille töötas välja Joseph Pilates isiklikult. Harjutuste seeria on ‘voolav’ ja ilma pausideta – liigutused muutuvad sujuvalt ühest teiseks. Vajalik on keskendumine, täpsus ja dünaamilisus; läbi töötatakse terve keha – pealaest varvasteni, nii seest kui väljast. Liigutused korduvad harva ja nõuavad korralikku pingutust ning süvenemist. Oluline on jälgida “oma keha rütmi”.

True Pilatese treening on tõeline väljakutse – nii füüsiliselt kui vaimselt, kuid selle abil saavutatakse täielik kontroll keha üle – järkjärgult ja järjest suurema intensiivsusega järgitakse keha loomulikku rütmi ja koordinatsiooni, mis on seotud lisaks teadvusele ka alateadvusega. Tulemused on silmnähtavad – liigutused muutuvad nõtkeks ja graatsiliseks, samal ajal lisandub neisse tugevus ja sihikindlus. Üldine vastupidavus paraneb – füüsilist ja vaimset jõudu on rohkem nii igapäevaste rutiinsete tegevuste sooritamiseks kui ka näiteks reisimiseks või stressirohketes olukordades toimetulekuks.