True Pilates Estonia

TUGEVUS, PAINDUVUS, EATU ENERGIA

True Pilates Estonia stuudio kannab edasi algupärast ja puhast pilatese traditsiooni – see tähendab, et harjutusi õpetatakse täpselt samal moel, nagu tegi seda tehnika looja Joseph Pilates.

Meie märksõnad on tugevus, painduvus ja eatu energia. Kasutame treeningutel originaalvahendeid, mis on valmistatud käsitööna Joseph Pilatese jooniste järgi Gratzi tehases.

KUIDAS KONTORIS TERVIST HOIDA?

Rüht on tervise vundament. Kontorilaua taga istudes või päev läbi seisvat tööd tehes, koormame keha ühekülgselt. Selja-, kaela-, pea- ja teiste valude vastu sobib imehästi meie populaarne ergonoomika koolitus, mille käigus omandate loogilised ja tõhusad harjutused, mida saab teha kasvõi oma kontorilaua taga.

TREENER BRITT NORMET

True Pilatese Eesti stuudio asutaja Britt Normet on pilatese treenerina tegutsenud alates 2003. aastast. Ta on Jospeh Pilatese õpilase Romana Kryzanowska õpilane, „Romana’s Pilates” süsteemi sertifitseeritud meister, kelle suurim soov on aidata inimesi heale tervisele.

Britt Normet. Meister – Romana Kryzanowska süsteemi sertifitseeritud treener.

Kliendid meist

Uudised meie Facebookist

True Pilates Estonia
True Pilates Estonia4 weeks ago
Kallid tulevased emad ja sünnitanud naised,

see RÕÕM, mida näen oma klientide silmis, on tõestanud, et professionaalselt läbi viidud pilatese tunnid on parimaks viisiks ennetamaks ja ravimaks sünnitusjärgset diastaasi ehk kõhu sirglihase lahknemist, mille tunnuseks on väljaveninud kõht veel mitu kuud peale sünnitamist.

Õige tehnikaga saab teha imet. Näiteks käib mul trennis daam, kelle 7 cm diastaas kahanes kuue kuuga 2 cm peale.
Seoses suure nõudlusega, avame nüüd uue diastaasi grupi, maksimaalselt viiele naisele.

NB! Veel on KOLM viimast vaba kohta!

ESMASPÄEV ja KOLMAPÄEV kl 16.00-16.45

Tõhus treening toimub spetsiaalsetel pilatese masinatel.
Treeningud toimuvad ilusas ja privaatses Tallinna kesklinna stuudios.

Treening sobib ka rasedatele!

Broneeri aeg asap:
https://truepilates.ee/treeningute-ajad

Parimate soovidega,
teie treener Britt Normet
True Pilates Estonia
True Pilates Estonia shared a post.1 month ago
Pilates algab jalgadest!
Tegime näitliku video, kus nii mõnedki nipid ja tarkused sees.
True Pilates Estonia
Pilates Partners
Video: MIKS JA KUIDAS JALATALDU TREENIDA - PÄKASEERIA Võib-olla pole sa sellele mõtelnud, aga sinu jalad, eriti tallad teevad igapäevaselt väga suure töö ära, sest need peavad kandma sind ja kõike muud, mida sa otsustad sülle võtta (kastid, kotid, lapsed, naine jne). Kuna nad otseselt silmade ette ei jää, siis ei pruugi tekkida mõtet, et ka tallad või päkad vajavad treenimist. Treenimiseks on veel üks elutähtis põhjus - jalalabade vale asetus ja paiknemine võivad pikema perioodi jooksul põhjustada valu ka mujal kehaosades, näiteks kaelas. Lähtudes inimese anatoomiast leiutas Joseph Pilates kontroloogia treeningsüsteemi jaoks spetsiaalse seadme nimega REFORMER. Ta arendas välja vastavad harjutused, mille regulaarne sooritamine aitab ennetada või ka osadel juhtudel taastada õige jalalaba liikumise ja hoiaku. Pilatese õpetaja Britt Normet jagab meile soovitusi, miks on oluline taldadele tähelepanu pöörata ja demonstreerib ühte näidisharjutust nimega PÄKASEERIA / TALLASEERIA. Siinkohal tasub tähelepanu juhtida, et jalgade asend või rühiprobleemid saavad alguse juba lapsepõlves. Kui sa tunned, et sinul võib juba olla tekkinud või tahad ennetada lapsel tervise probleeme, siis võta ühendust spetsialiseerunud füsioterapeudiga või leia lähim pilatese stuudio, kus on ka reformerid (vt meie fotode albumist stuudiod). (Tekst: Risto Metsla, video: Mart Normet ja Pilates Partners)

Britt Normeti Instagram